środa, 25 lutego 2015

Cedrowe mydło do włosów i ciała od Babci Agafii :)

Witajcie :-*

Dzisiaj post pochwalny pewnego wspaniałego wynalazku do mycia włosów i ciała :) Będzie o tym jak wspaniale można zadbać o włosy za pomocą MYDŁA :)


Na mydełko skusiłam się podczas zakupów w moim ulubionym sklepie z rosyjskimi kosmetykami Skarby Syberii ( klik na stronę z przedmiotem )

Koszt to 22,90,- Aktualnie w promocji za 14,88,-
Pojemność 300 ml


Na stronie sklepu możemy o nim przeczytać, że:

nie zawiera parabenów, SLS, silikonów
brak syntetycznych aromatów i barwników
bez sztucznych konserwantów i polietylenu
maksymalnie naturalna formuła
maksymalna zawartość naturalnych składników
zawiera certyfikowane organiczne ekstrakty i oleje
łatwe i wygodne w użyciu opakowanie

Sposób użycia:
W przypadku włosów niewielką ilość mydła nanieść na ręce, spienić, nanieść na włosy, a następnie spłukać wodą. Używać w ten sam sposób również na ciało.
 
SKŁAD:
 
 
Aqua, Pinus Sibirica Oil (olej z cedru syberyjskiego), Sorbitol, Sodium Cocoyl Isethionate, Sodium Methyl Cocoyl Taurate, Stearic Acid, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Empetrum Sibiricum Extract (ekstrakt z beżyny syberyjskiej), Juniperus Oxycedrus Extract (ekstrakt z czerwonych jagód jałowca), Organic Arnica Montana Oil (organiczny olej arnikowy), Saponaria Officinalis Extract (ekstrakt korzenia mydlnicy lekarskiej), Pinus Sylvestris Tar (żywica sosnowa), Cedrus Deodara Oil (ekstrakt z olejku cedrowego), Guaiacum Officinale Balm, Caramel, Chlorophylin Copper Complex, Benzyl Alcohol, Sorbic Acid, Benzoic Acid.

Cudowne, w 100% naturalne składniki :)

Olej z cedru syberyjskiego – źródło witamin i minerałów aktywnie regeneruje zniszczoną strukturę włosów i chroni je przed promieniami UV.
Beżyna syberyjska dzięki zawartości flawonoidów odżywia skórę głowy i wzmacnia cebulki włosowe, natomiast żywica sosnowa ze względu na dużą zawartość olejków eterycznych wzmacnia właściwości ochronne skóry. Odżywienie oraz nawilżenie zyskamy dzięki czerwonym jagodom jałowca, które bogate są w kwasy organiczne, a organiczny olej arnikowy zawierający garbniki oraz witaminę C hamuje wypadanie włosów, a także pomaga w walce z łupieżem. Korzeń mydlnicy lekarskiej zapewnia naturalne, delikatne, a jednocześnie doskonałe oczyszczenie i pielęgnację zarówno ciała jak i włosów.


MOJA OPINIA:

Mydełko zapakowane w bardzo elegancki słoiczek z piękną szatą graficzną :) Mam bzika na punkcie rosyjskich opakowań ;)
Pod nakrętką dodatkowe zabezpieczenie - wieczko. Dokładnie widzimy ile produktu nam zostało, bardzo praktyczny otwór pozwala na łatwe wydobycie odpowiedniej ilości kosmetyku.
Zapach bardzo mi się podoba, ziołowy , nuty cedrowe na pierwszym planie :)
Mydełko pieni się znakomicie, jest MEGA wydajne, już niewielka ilość pozwala na umycie całej głowy.


Kolor też mi się podoba, miodowy, a konsystencja to taki gęsty, glutkowaty żel :) Nic nie spływa !!!
Świetnie oczyszcza, jak również koi skórę głowy, odświeża i łagodzi. Mam wrażenie, że przedłuża świeżość włosów. Troszeczkę plącze włosy, jednak dla mnie nie stanowi to problemu, gdyż po każdym myciu stosuję maskę lub odżywkę.
Do mycia również idealne, łagodnie myje, super pieni, nie podrażnia i nie wysusza. Jednak ja używam go głównie na włosy, bo żal mi marnować tego cuda na ciało ;)
Mydełko jest jednym z największych Skarbów - perełek w mojej łazience ♥ Nie wyobrażam już sobie życia bez niego :)

Moja ocena :  5/5

Miałyście to mydełko, znacie? Jak Wasze wrażenia? Jeśli nie próbowałaś, KONIECZNIE musisz to nadrobić !!!!
Ściskam i całuję, Wasza GLAM ♥♥♥

42 komentarze:

  1. Bardzo je polubiłam! Skutecznie ogranicza przetłuszczanie i do tego jest mega wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja po prostu uwielbiam mydło cedrowe i tak samo,jak Tobie szkoda używać mi na całe ciało,bo na włosach spisuje się genialnie i chcę żeby mi służyło jak najdłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę musiała zaopatrzyć się w nie następnych zakupach w Skarbach Syberii :) Dzięki Tobie polubiłam kosmetyki rosyjskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie mam je w koszyku od jakiegoś czasu i będę wkrótce składać zamówienie ;) jestem bardzo ciekawa czy porównywalnie się spisze do czarnego mydła agafii które jest droższe czy może będzie nawet lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cedrowego mydła jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wypróbuję jeśli będę miała okazję kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno wypróbuję jeśli gdzieś znajdę stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytała już, że u większości dobrze się ono sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy bym nie wpadła na pomysł żeby jakiekolwiek mydło nakładać na głowę :) WYgląda kusząco, może zakupię.
    www.kosmetyczna-podroz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te mydła! Miałam już czarne, białe, kwiatowe i miodowe, to mam zamiar niebawem kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już długo czaję się na te mydełka i myślę, że za jakiś czas w końcu się skuszę. najbardziej chciałabym chyba wersję miodową. Wydaje mi się, że je zapach będzie odpowiadał mi najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. koniecznie je muszę wypróbowac!

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, jeszcze nigdy nie myłam włosów takim mydłem, chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się, chętnie wypróbowałabym je ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie kusi mnie od dluzszego czasu, musze wreszcie zakupic :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No i mnie przekonałas, zamówiłam i mydełko i balsam ;-) Marzena

    OdpowiedzUsuń
  17. nie słyszałam wcześniej o takim produkcie ;-) Zdecydoawnie kusi, jak większość rosyjskich kosmetyków ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Koniecznie muszę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Koniecznie muszę je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz spotykam się z tym kosmetykiem, a Twoja opinia bardzo mnie do niego zachęciła. Kto wie, może właśnie najwyższy czas wypróbować takiego specyfiku? :)
    Pozdrawiam!
    [iskierka-aniola]

    OdpowiedzUsuń
  21. Na kilku blogach widziałam recenzję rosyjskich mydeł i prawie zawsze były pozytywne. Warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  22. Tyle dobrego słyszalam o tym mydle i stosowaniu go na włosy, że chyba w końcu sama go wypróbuję :)
    Obserwuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedy wrócisz do blogowania? Uwielbiam Twojego bloga! Brakuje tutaj Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ooo musze spróbować!
    http://giirlwithoutface.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę kupić. Wygląda na bardzo ciekawy.
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie;)
    http://pelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Manome zava-mahadomelina isika ho amin'ny fitsaboana ny olana ara-pahasalamana isan-karazany, amin'ny alalan'ny fampiasana ny zava-mahadomelina izay efa nanome vary dia afaka hanasitrana ny aretina tanteraka.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiele dobrego słychać na temat tych Rosyjskich kosmetyków,muszę sama wyprubować.

    PS.Zapraszam do rejestracji bloga: Biblioteka urody - spis blogów kosmetycznych

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za każdy pozostawiony komentarz :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny, motywuje do dalszego działania :)
Na pewno na każdy odpowiem i z chęcią odwiedzę komentującego :)
Zapraszam do pogawędki :-***

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...