niedziela, 19 maja 2013

ALFAPARF 7.21

Cześć :)

Nadszedł długo oczekiwany dzień i farbowanie włosów po 5 tygodniach od wizyty u fryzjera i intensywnego myślenia co począć dalej ;)))
Zgodnie z zaleceniami mysi zamówiłam na allegro farby Alfaparf nr 7.21 oraz 7.1.
Na pierwszy ogień poszła farba 7.21 w celu wyrównania koloru i jego wychłodzenia, następnym razem będzie kładziona farba 7.1, czyli kolor docelowy jaki chciałabym mieć na swoich włosach ;)






A tu już efekt moich dzisiejszych poczynań :)))













Nie wiem właściwie czego oczekiwałam, jak zwykle spodziewałam się spektakularnego efektu, a kolor nie jest jeszcze idealny, choć jest już dużo lepiej niż było, fakt, wciąż nie do końca jest równo i w zależności od światła są rudawe refleksy, ale najważniejsze, że nie mam już tych wstrętnych żółtawych plam z tyłu głowy ;)
No i pocieszam się, że nadal jest to etap przejściowy i być może jak następnym razem położę 7.1 to już będzie znacznie lepiej :)
Farbę polecam szczerze, ponieważ nie zauważyłam, żeby stan moich i tak zniszczonych włosów się pogorszył, są takie jak były przed farbowaniem, więc myślę, że jest godna polecenia :)

A Wy miałyście styczność z farbami Alfaparf? Wolicie farby profesjonalne czy raczej te sklepowe??
Miłej niedzieli , buziaki Glam :***

14 komentarzy:

  1. Wyszło baaaaardzo ładnie-do twarzy Tobie w tej fryzurce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :* To jeszcze nie jest to o co mi chodziło, ale mam nadzieję, że w końcu uda mi się uzyskać wymarzony kolor i go jakoś wyrównać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy wyglądają naturalnie, ja tam nierówności nie widzę :)
    Nigdy nie miałam do czynienia z tą farbą, kiedyś używałam drogeryjnych a teraz przerzuciłam się na hennę i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. DZiękuję bardzo :) Ja to nastawiam się chyba na zbyt idealny efekt od razu ;) stąd moje jęczenie, że ciągle coś jest nie tak :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest zdecydowanie lepiej :) trzymam kciuki za następne farbowanie - mam nadzieję, że uda Ci się osiągnąć wymarzony efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) ojjj liczę na lepszy efekt następnym razem :)

      Usuń
  6. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Ziemia Egiptu BIKOR do wygrania! :) Zapraszam! :*
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/05/mae-rozdanie-wielka-nagroda.html

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tej farby, zazwyczaj używam tych drogeryjnych; teraz mam dylemat...farbować na brąz czy rozjaśniać...farbę kupiłam ale na razie czeka na moja decyzję:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz farbowałam fryzjerską farbą i ta ponoć jest jedną z lepszych ale zobaczymy co wyjdzie następnym razem, gdy będę robić docelowym kolorem ;) Kurcze ciężko mi Ci coś doradzić :) Ja strasznie zniszczyłam włosy rozjaśnianiem więc bysłabym ostrożna na Twoim miejscu :) pozdrawiam i życzę przemyślanej decyzji ;)

      Usuń
  8. Nie słyszałam o tych farbach, ale muszę się rozejrzeć, bo jeszcze trochę i moje włosy też będą wołały o odświeżenie koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie tą farbę doradził mysia :) myślę że to był dobry wybór tylko jeszcze muszę popracować nad doborem idealnego koloru ;) Polecam bo włosów nie zniszczyła bardziej niż miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm a powiedz prosze po co az 6% utleniacz dalas do tej farby??Z 3% by nie wyszlo??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za każdy pozostawiony komentarz :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny, motywuje do dalszego działania :)
Na pewno na każdy odpowiem i z chęcią odwiedzę komentującego :)
Zapraszam do pogawędki :-***

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...