wtorek, 21 maja 2013

Kremy do twarzy :)

Hello dziewczyny :)

Dzisiaj chciałabym Wam kilka słów napisać o kremach do twarzy, których ostatnio używam :)


Pierwszy z nich EVELINE bio Argan Oil kupiłam zupełnie przypadkowo, skusiła mnie cena 6,59 ,- w Auchan :)

Opis producenta :





Moja opinia :

Kremik zapakowany w ładną, przyjemną dla oka tubkę, denerwuje mnie jedynie, że jest zakręcana, bo wolę takie odmykające się nakrętki, a nie takie, które trzeba odkręcać ;P
Produkt nie jest testowany na zwierzętach.
Konsystencja lekka, używam już dwa miesiące, nie zauważyłam by zapychał, buzia po nim przyjemnie miękka , aczkolwiek liczyłam na większe nawilżenie, zapach kremowo - ziołowy.
Tubka to aż 75 ml kremiku, więc myślę, że warto się skusić na niego za taką cenę :)

Ocena :  4/5


Drugi krem to zdecydowanie mój KWC i jeden z faworytów, to już moja druga tubka , a mowa o
Johnson's Baby Krem intensywnie pielęgnujący :)



Uwielbiam ten krem, za zapach, działanie i skład, który jest przecudowny i dobroczynny, moja skóra bardzo się z nim polubiła :)


 Zobaczcie same :) Same dobroci : olejek oliwkowy, sojowy, migdałowy, rumianek, wyciąg z aloesu, jak dla mnie KREM IDEAŁ :)))
Bardzo nawilża, dodatkowo ochrania naszą buzię, ma lekką konsystencję i szybko się wchłania, skóra pije odwdzięczając się wypoczętą i pełną blasku cerą :)
Nie zapycha, skóra po nim się nie błyszczy, idealny pod makijaż, wydaje mi się, że każdy typ cery go pokocha :)
Minusów BRAK!!!!
Cena 12 zł za 100 ml :)

Ocena :  5/5

Używałyście któregoś z tych kremów?? Znacie, lubicie, a może macie już swoje idealne kremy?? Chętnie poznam Waszych ulubieńców :)

Miłego dzionka, Glam :*

5 komentarzy:

  1. Kremik dla dzieci znam, mam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dlaczego nie pokazałas skladu pierwszego kremu??

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze a u mnie nie było najlepszego kremu z tej seri czyli z mumio Bio Argan Oil krem na noc z mumio

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja zrezygnowałam już z kremów do twarzy, nawet nie przeszłam przez pośrednią fazę kremów z olejami, odrazu wpadłam w wielka fascynację olejowania twarzy :) Mam taką mieszankę różnych olejków - dermika skin calligraphy i tylko tym pielęgnuję cerę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję pięknie za każdy pozostawiony komentarz :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny, motywuje do dalszego działania :)
Na pewno na każdy odpowiem i z chęcią odwiedzę komentującego :)
Zapraszam do pogawędki :-***

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...