czwartek, 11 kwietnia 2013

ISANA krem do ciała. Owoc granatu i figa do skóry suchej.

Witam serdecznie :)))

Dzisiaj pragnę Wam przedstawić fajny kremik do ciała, którego namiętnie używam już od jakiegoś czasu :)


OBIETNICA PRODUCENTA:
Z pantenolem i masłem shea. Komfortowa pielęgnacja skóry suchej. Skutecznie działający pantenol pomaga utrzymać równowagę wilgotności skóry i chroni ją przed wysuszeniem. Ekstrakt z owocu granatu wzmacnia to działanie i zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry. Specjalna formuła pielęgnacyjna zawierająca pełny witamin ekstrakt z figi i bogate w składniki masło shea rozpieszcza skórę, a łagodny zapach uwodzi zmysły. BEZ SILIKONÓW, OLEJÓW MINERALNYCH, PARABENÓW!!!!!

MOJA OPINIA:
Pokochałam kremik od pierwszego użycia :) Konsystencja raczej rzadkawa,lekka.
Krem dobrze się rozsmarowuje, szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy. Używany codziennie sprawia, że skóra jest dobrze nawilżona i mięciutka.
Najbardziej pokochałam go jednak za ZAPACH :)))) Nie wiem dlaczego akurat tak, ale kojarzy mi się z gumisiami czerwonymi z Haribo hehe :) Taki żelkowy, cukierkowy, smakowity, aplikacja to sama przyjemność dla zmysłów :)
Myślę,że dla niektórych włosomaniaczek będzie równie świetny do "kremowania" włosów, kakaowy brat świetnie się spisywał w tej roli i nie wymaga to tyle zachodu co olejowanie :)
Polecam gorąco, warto wypróbować :)


PLUSY:
- TANI 9,99 za 500ml
- Baaardzo wydajny
- Dobrze nawilża
- Obłędnie pachnie
- Kosmetyk wielozadaniowy, jako balsam lub do kremowania włosów

MINUSY:
- brak

OCENA:      5/5

1 komentarz:

Dziękuję pięknie za każdy pozostawiony komentarz :)
Każdy jest dla mnie bardzo ważny, motywuje do dalszego działania :)
Na pewno na każdy odpowiem i z chęcią odwiedzę komentującego :)
Zapraszam do pogawędki :-***

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...